Relokacje

Nasza usługa, w zależności od Państwa potrzeb, składa się z następujących elementów:

Z

Wycieczki orientacyjne

Celem wizyty jest zapoznanie pracownika z nową lokalizacją oraz określenie jego potrzeb i oczekiwań na przyszłość. Program jest przygotowany w oparciu o indywidualne zapotrzebowania pracownika, typowy program zawiera:

  • Informacje na temat odwiedzanego miasta/okolicy,
  • Lokalizacja rejonów chętnie zamieszkałych przez ekspatów,
  • Lokalizacja szkół/przedszkoli międzynarodowych,
  • Lokalizacja potencjalnego miejsca pracy,
  • Miejsca kultu religijnego,
  • Sklepy, centra handlowe,
  • Szpitale,
  • Porady dotyczące życia codziennego,
  • Pisemny raport po wizycie.

„Pakiet przyjazdowy” to broszura informacyjna zawierająca podstawowe informacje o przyszłym miejscu zamieszkania wraz z mapa miasta oraz najważniejsze numery telefonów. Na mapie miasta, pracownik znajdzie, zaznaczone dla niego, miejsca strategiczne.

Z

Poszukiwanie mieszkania

W tym czasie zajmujemy się znalezieniem miejsca zamieszkania dla pracownika, biorąc pod uwagę jego osobiste preferencje. Zwykle proponujemy 10-15 nieruchomości do wyboru, po uprzednim sprawdzeniu, że spełniają oczekiwania pracownika:

  • Staranna selekcja nieruchomości,
  • Pomoc w znalezieniu domu/mieszkania, w tym pomoc w negocjacjach cenowych, z agencją nieruchomości/właścicielem,
  • Przygotowanie umowy najmu,
  • Uczestnictwo w przekazywaniu lokalu (protokół zdawczo-odbiorczy),
  • Informowanie i pomoc w zakresie przedłużenia ważności umowy najmu,
  • Pisemny raport po wizycie.
Z

Poszukiwanie szkoły/przedszkola

Program pomocy doboru szkoły, usługa zawiera:

  • Staranną selekcję szkół w oparciu o potrzeby (na podstawie wypełnionego kwestionariusza),
  • Umawianie spotkań ze szkołami,
  • Pomoc w zapisach do szkoły,
  • Pisemny raport po wizycie.
Z

Usługa Settling In (wsparcie podczas pierwszych miesięcy pobytu)

Usługa ma na celu wsparcie relokowanej rodziny w adaptacji do nowej rzeczywistości, udzielane już po wyborze mieszkania. Usługa obejmuje m.in.:

  • Pomoc przy otwarciu konta bankowego,
  • Orientacja w najbliższej okolicy,
  • Wymiana prawa jazdy i rejestracja samochodu,
  • Ubezpieczenia indywidualne i rodzinne,
  • Pomoc w znalezieniu lekarza, poczty, banku,
  • Pomoc przy np.: nietypowych zakupach, organizacji czasu wolnego, zwiedzeniu, tłumaczeniu,
  • Obsługa samochodów prywatnych (wymiana opon, ubezpieczenie, serwis, przeglądy).
Z

Przedłużanie umowy najmu

Usługa ta polega na wsparciu w zakresie przedłużenia umowy najmu tuż przed okresem jego wygaśnięcia. W zakres pomocy wchodzi również renegocjacja warunków wynajmu.

Z

Zarządzanie nieruchomością

Nasza usługa obejmuje wsparcie polegające na pomocy w rozwiązaniu problemów związanych z nieruchomością, składa się z następujących elementów:

  • Sytuacje awaryjne (organizacja usługi fachowca – hydraulik, elektryk itp.),
  • Pośrednictwo w kontaktach z właścicielem w przypadku powstania sytuacji awaryjnych,
  • Wypowiedzenie umowy najmu oraz nadzór i pomoc w zdaniu nieruchomości,
  • Aneksowanie umowy najmu,
  • Przygotowanie raportu pisemnego.
Z

Zarządzanie opłatami

Celem tej usługi jest zarządzanie kosztami związanymi z relokacją:

  • Opłaty za wynajem mieszkania,
  • Opłaty za szkołę,
  • Opłaty rachunków za prąd, gaz, wodę etc..,
  • Przygotowanie raportu o wysokości wszystkich poniesionych kosztów.
Z

Wynajem krótkoterminowy

Oferujemy pomoc pracownikom oddelegowanym do Polski na okres krótkoterminowy. W zakres usługi wchodzi:

  • Znalezienie apartamentów oraz mieszkań wynajmowanych na krótki okres,
  • Negocjowanie warunków najmu i ich analiza,
  • Uczestnictwo w przekazywaniu lokalu (protokół zdawczo-odbiorczy).
Z

Transfer na/z lotniska

Usługa obejmuje transfer pracownika z lotniska do hotelu lub apartamentu w Warszawie.

Nasz pracownik czeka w hali przylotów z tabliczką informacyjną zawierającą imię i nazwisko klienta.

Ponadto świadczymy usługę zawiezienia pracownika i jego rodziny na lotnisko w momencie zakończenia pobytu w Polsce.

Z

Organizacja wyjazdu pracownika

Polega na udzieleniu pomocy w przypadku zakończenia oddelegowania pracownika w Polsce.

Nasza usługa obejmuje:

  • Przekierowanie korespondencji (w Polsce),
  • Zamkniecie konta bankowego,
  • Zawiadomienie właściwych urzędów,
  • Wypowiedzenie umowy najmu oraz nadzór i pomoc w zdaniu nieruchomości (protokół zdawczy).

Czy zainteresowała Państwa nasza oferta ?

Napisz do nas